Działamy na rynku od 2001 roku, specjalizując się w prowadzeniu szkoleń z zakresu ICT oraz przedsiębiorczości. Z powodzeniem zajmujemy się też aplikowaniem i realizacją projektów współfinasowanych z UE, o których więcej można dowiedzieć się w zakładce Projekty.
Od 2005 roku jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.12/00100
CELE: Zapewnienie sobie i naszym Klientom możliwości rozwoju poprzez wysoką jakość zróżnicowanych tematycznie szkoleń. Szczególnie ważne są dla nas osoby zmotywowane do pracy nad sobą, ale mające do pokonania różne przeszkody często utrudniające im podjęcie kształcenia, stąd też nasze zaangażowanie w projekty współfinansowane przez UE.
HASŁO: SYSTEMAtycznie nieschematyczni
WARTOŚCI:
• Nieschematyczność – nie poddajemy się schematom, wierzymy, że warto wprowadzić każdą zmianę, która niosłaby ze sobą choćby najmniejszą poprawę
• Uczciwość – stawiamy na wzajemnie zaufanie, które jest podstawą satysfakcjonującej współpracy
• Optymizm – uśmiechem i uprzejmością sprawiamy, że świat staje się odrobinę lepszy. Wiemy iż największym zagrożeniem dla każdego z nas jest strach przed zmianą siebie.
• Ustawiczny rozwój – ciągle doskonalimy siebie, ale też staramy się zachęcać i dbać o rozwój naszych klientów.
JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA
Nasza kadra szkoleniowa i merytoryczna dba o to, aby każda godzina zrealizowanych szkoleń była wykorzystana efektywnie, a na zajęciach panowała przyjazna atmosfera sprzyjająca przyswajaniu wiedzy i umiejętności.
W celu utrzymania jakości kształcenia i szybkiego reagowania na pojawiające się uwagi nasi klienci podlegają cyklicznemu ankietowaniu on-line.
Realizowane przez nas szkolenia wspomagane są przez platformę on-line dzięki której 24 h/dobę:
Klient – ma dostęp do aktualnego harmonogramu szkoleń, otrzymuje komunikaty od trenera lub kadry merytorycznej, zgłasza swoje uwagi, pomysły w ankietach oceny szkolenia
Trener – ma dostęp do aktualnego harmonogramu szkoleń, ewidencjonuje frekwencje na zajęciach, komunikuje się z kadrą merytoryczną oraz rozlicza się ze zrealizowanej pracy
Kadra merytoryczna – ma dostęp do aktualnych harmonogramów wszystkich szkoleń, na bieżąco nadzoruje pracę trenerów i przebieg zajęć, poznaje opinie uczestników bezpośrednio po zakończonych szkoleniach, komunikuje się z Klientami